Data rozpoczęcia: 22 lutego 2025 - 06:30
Data zakończenia: 23 lutego 2025
Miejsce:
Opis:
Regulamin Spływu
Ogólnopolski Spływ Kajakowy
„XVIII Zimowa Nysa Kłodzka – 2025”
Trasa
Kłodzko – Bardo – Topola
- Cel imprezy:
- popularyzacja szlaków kajakowych Dolnego Śląska
- integracja środowiska turystów kajakowych
- popularyzacja walorów turystycznych i krajoznawczych Kotliny Kłodzkiej
- Kierownictwo spływu:
- Komandor: Jacek Zendwalewicz, tel. 607 649 058
Uwaga: Nocleg i wyżywienie u Sióstr Sercanek w Bardzie przy ul. Krakowskiej 27
- Termin i trasa: 22-23.02.2025 r. (Kłodzko – Topola) – 36 km
- sobota 22 lutego 2025r. Kłodzko – Bardo 18 km
- niedziela 23 lutego 2025r. Bardo – Topola 18 km
- Program ramowy spływu:
- sobota 22.02.2025
- 06:30 wyjazd z Wrocławia do Barda
- 08:30 – 09:00 – Przyjmowanie i weryfikacja uczestników
- 09:00 – Wyjazd z Barda na miejsce startu do Kłodzka
- 10:30– Otwarcie spływu i start do I etapu Kłodzko – Bardo 18 km
- około 14:00-14:30 Meta
- 16:30 – posiłek regeneracyjny – obiad
Niedziela, 23 lutego 2025r.
- 08:00 – 08:45 Śniadanie
- 09:00 – Wykwaterowanie uczestników
- 09:15 – Przejazd autami z Barda na metę do Zbiornika Topola
- 10:00 – przewóz kierowców z Topoli do Barda
- 10:30 start do III etapu Bardo – Topola 18 km
- 15:00 meta II etapu
- 15-00 – 15:30 Zakończenie spływu i powrót do domu
UWAGA Istnieje możliwość zamówienia noclegu w piątek 21/22 .02.2025r . Przy organizacji tego noclegu pomocą służy komandor. Proszę wówczas o kontakt telefoniczny do dnia 10.02.2025r. Wówczas trzeba dodatkowo opłacić nocleg w kwocie 70 zł.
- Warunki uczestnictwa:
W spływie mogą wziąć udział osoby pełnoletnie, umiejące pływać, które zgłoszą swój udział. Uczestnicy spływu powinni posiadać doświadczenie i umiejętności pozwalające na efektywne i bezpieczne przepłynięcie etapów. Uczestnicy płyną na własną odpowiedzialność. Osoby niepełnoletnie płyną po przedstawieniu pisemnej zgody rodziców (druk organizatora) i pod opieką osoby dorosłej, która bierze odpowiedzialność za niepełnoletniego, w kajaku 2-osobowym.
- Na wszystkich przeszkodach sztucznych/ jazy, progi/ kajaki należy obowiązkowo przenieść, chyba, że osoby funkcyjne / piloci, służba ratownicza/ zezwolą na ich spłynięcie.
- Wszyscy uczestnicy płyną bezwarunkowo w kamizelkach asekuracyjnych.
- Uczestnicy podporządkowują się Regulaminowi spływu i zarządzeniom Kierownictwa spływu.
- Zgłoszenia do imprezy:
- na stronie klubowej
- informacji udziela komandor spływu Jacek Zendwalewicz tel. 607 649 058
Uwaga: ilość miejsc ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń
- Wpisowe
20 ZŁ – NA KONTO KLUBOWE (w celu opłaty ubezpieczenia) do dnia 14.02.2025r.
PONIŻSZEJ KWOTY NIE WPŁACAMY NA KONTO, WPŁACAMY GOTÓWKĄ NA MIEJSCU KOMANDOROWI
WPISOWE NIE OBEJMUJE MIEJSCA W KAJAKU
- 160 zł – wpisowe dla członków klubu KTK Ptasi Uskok, z opłaconymi składkami za 2024r. lub 2025r.
- 200 zł – wpisowe dla uczestników spływu nie będących członkami KTK Ptasi Uskok
- 50 zł – miejsce w kajaku organizatorów na dwa dni spływu (nie dotyczy członków KTK Ptasi Uskok z opłaconymi składkami za rok 2024 lub 2025)
- Dodatkowo będziemy musieli opłacić transport busa. Koszty transportu zostaną rozliczone po spływie. Proszę mieć gotówkę na miejscu, koszt za jedną osobę nie powinien przekroczyć 50 zł.
– Dodatkowo osoby jadące busem z Wrocławia / z Waldkiem/ wpłacają kwotę 40 zł za transport do Barda i z powrotem.
Wpisowe należy wpłacać przelewem na konto: Klub Turystyki Kajakowej „Ptasi Uskok”
Santander Bank Polska nr konta: 54 1090 2457 0000 0001 4953 4517
z dopiskiem Zimowa Nysa Kłodzka 2025, imię i nazwisko uczestnika
Rezygnacja ze spływu po terminie 15.02.2025r. powoduje utratę wysokości wpłaty wpisowego.
- Świadczenia organizatora:
- Nocleg /x 1/ u Sióstr Sercanek w Bardzie przy ul. Krakowskiej 27 oraz wyżywienie u Sióstr w postaci obiadu w dniu 22.02.2025r. oraz śniadania w dniu 23.02.2025r.
- przewóz uczestników spływu na poszczególne etapy
- ubezpieczenie uczestników
- wklejka do książeczki turystycznych odznak kajakowych
- opieka pilota-przewodnika, zabezpieczenie na wodzie, pomoc techniczna
- pierwsza pomoc przedmedyczna
- Obowiązki uczestników:
- podporządkowanie się Regulaminowi i poleceniom Kierownictwa spływu
- niezwłoczne udzielanie pomocy uczestnikom na trasie spływu w razie potrzeby
- niezanieczyszczanie trasy spływu
- niespożywanie napojów alkoholowych przed i w trakcie płynięcia
- skompletowanie wyposażenia osobistego we własnym zakresie
- Postanowienia końcowe:
- Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w programie spływu w przypadku nieprzewidzianych okoliczności
- Organizator może odwołać spływ w części lub całości ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne (ulewny deszcz, wysoki lub niski stan wody itp.) lub w przypadku zaistnienia zdarzeń nadzwyczajnych, w takim przypadku uczestnikom przysługuje zwrot wpisowego pomniejszonego o już poniesione przez Organizatora koszty
- Osoby nieprzestrzegające Regulaminu spływu bądź norm współżycia międzyludzkiego mogą być wydalone ze spływu bez prawa do zwrotu wpisowego
- Uczestnicy odpowiadają materialnie za szkody wyrządzone przez siebie w trakcie trwania imprezy
- Prawo interpretacji niniejszego Regulaminu należy do Kierownictwa spływu
Pozdrawiam i do zobaczenia na spływie.
W przypadku pytań proszę o kontakt telefoniczny.
Jacek Zendwalewicz
Osoba do kontaktu: Zendwalewicz, jz@ptasiuskok.pl, tel. 501067356
Zapisz się